اگر به دنبال نرم افزار CRM جدید یا به روزرسانی راه حل CRM فعلی خود هستید ، باید قبل از خرید به دنبال این 4 ویژگی باشید.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند کارهای بیشتری از سازماندهی مخاطبین داشته باشد.
با داشتن ویژگی های مناسب ،
نرم افزار CRM با اتوماسیون گردش کار می تواند زندگی شما را آسان کند. به دنبال نرم افزاری باشید که به شما امکان تنظیم قوانین سفارشی را بدهد و همراه با اتوماسیون نیروی فروش برای کمک به شما و تیم شما در بهره وری بیشتر باشد.
با استفاده از قوانین ، می توانید نرم افزار CRM خود را تنظیم کنید که به طور خودکار عمل خاصی را براساس عوامل فعال یا رویدادها انجام دهد ، از جمله موارد زیر:
وقتی مشتری بالقوه فرم تماس با ما را در وب سایت شما پر می کند ،
وقتی نماینده فروش پیامی را دریافت می کند ، نرم افزار CRM به طور خودکار پاسخی از پیش تعیین شده برای تأیید پیام ارسال می کند.
اگر سرنخ ، چشم انداز یا فرصتی به پیام یا پیشنهاد شما پاسخ ندهد ، نرم افزار CRM پس از مدت زمان تعیین شده از قبیل 48 ساعت یا دو روز کاری به طور خودکار پیام پیگیری را ارسال می کند.
وقتی نماینده فروش تماس می گیرد یا به مخاطب پیام می فرستد ، نرم افزار CRM به طور خودکار ساعتها را ثبت می کند و کلیه ارتباطات را پیگیری می کند.
با تکمیل وظایف نمایندگان فروش ، نرم افزار CRM آنها را به طور خودکار به گزارشگران و سرپرستان جهت گزارش عملکرد گزارش می دهد.
ویژگی های اتوماسیون گردش کار همچنین می تواند زمان و کار را از کارهای خسته کننده فروش ، مانند پردازش سفارش ، ردیابی سفارش و کنترل موجودی خارج کند.
هیچ دو کسب و کاری یکسان نیستند ، بنابراین بهترین نرم افزار CRM می تواند نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما را برآورده کند. برخی از راه حل های CRM به شما امکان می دهد که کدام ویژگی را در بسته خود بگنجانید ، و برخی دیگر به شما امکان می دهد تا زمینه های اصلی را تنظیم کنید ، مانند امکاناتی که می توانید زمینه های تماس را اضافه کنید ، داده هایی را که در داشبورد خود نشان داده و گزارش های سفارشی ایجاد کنید. همچنین می توانید با افزونه ها ، افزونه ها و سایر موارد الحاقی سفارشی کنید تا قابلیت های نرم افزار خود را گسترش دهید.
اگر برای انطباق واقعی نرم افزار با کسب و کار خود به سفارشی سازی بیشتری نیاز دارید ، بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزار CRM گزینه های پیشرفته تری را با استفاده از API ارائه می دهند. این به توسعه دهندگان امکان دسترسی به کلیه مشخصات فنی و کدگذاری برای شخصی سازی کامل نرم افزار شما را می دهد. همچنین API به شما امکان می دهد نرم افزار را با راه حل های موجود تجاری که شرکت شما برای ساده سازی فرآیندها استفاده می کند ، ادغام کنید.
نرم افزار CRM با ارائه خدمات عالی به مشتریان می تواند به شما در جذب و حفظ مشتری کمک کند. به دنبال قابلیت های زیر باشید که به شما امکان می دهد نمایندگان فروش و تیم پشتیبانی مشتری بهترین عملکرد را داشته باشند:
ارائه گزارشات ویژگی است که نتایج حاصل از تلاش های فروش و بازاریابی شما را با هم جمع می کند و به طور استاندارد با تمام CRM هایی که در مورد آنها تحقیق کرده ایم ارائه می شود. هرچه از این نوع گزارشات بیشتر دسترسی داشته باشید ، بهتر است:
نکاتی که باید قبل از خرید نرم افزار CRM به آنها توجه کنید
ویژگی های بهترین نرم افزار crm
بهترین نرم افزار CRM چه ویژگی هایی دارد؟
فروش بیشتر در سال ۱۴۰۰ با نرم افزار CRM دانا
نرم افزار CRM رایگان برای استارت آپ ها
، ,های ,نرم ,crm ,افزار ,کند ,نرم افزار ,افزار crm ,می کند ,به شما ,می دهد
درباره این سایت