اگر به دنبال نرم افزار CRM جدید یا به روزرسانی راه حل CRM فعلی خود هستید ، باید قبل از خرید به دنبال این 4 ویژگی باشید.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند کارهای بیشتری از سازماندهی مخاطبین داشته باشد.
با داشتن ویژگی های مناسب ، نرم افزار CRM همچنین می تواند با مراقبت از مشتری ، از پرورش منجر به بسته شدن فروش و حفظ وفاداری مشتری ، به شما در افزایش فروش کمک کند. همچنین می تواند از طریق اتوماسیون نیروی فروش، در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

 

بهترین نرم افزار crm

 

1. اتوماسیون گردش کار


نرم افزار CRM با اتوماسیون گردش کار می تواند زندگی شما را آسان کند. به دنبال نرم افزاری باشید که به شما امکان تنظیم قوانین سفارشی را بدهد و همراه با اتوماسیون نیروی فروش برای کمک به شما و تیم شما در بهره وری بیشتر باشد.

با استفاده از قوانین ، می توانید نرم افزار CRM خود را تنظیم کنید که به طور خودکار عمل خاصی را براساس عوامل فعال یا رویدادها انجام دهد ، از جمله موارد زیر:

وقتی مشتری بالقوه فرم تماس با ما را در وب سایت شما پر می کند ، بهترین نرم افزار CRM پیام را به طور خودکار به نماینده یا بخش فروش مناسب هدایت می کند.

وقتی نماینده فروش پیامی را دریافت می کند ، نرم افزار CRM به طور خودکار پاسخی از پیش تعیین شده برای تأیید پیام ارسال می کند.

اگر سرنخ ، چشم انداز یا فرصتی به پیام یا پیشنهاد شما پاسخ ندهد ، نرم افزار CRM پس از مدت زمان تعیین شده از قبیل 48 ساعت یا دو روز کاری به طور خودکار پیام پیگیری را ارسال می کند.

وقتی نماینده فروش تماس می گیرد یا به مخاطب پیام می فرستد ، نرم افزار CRM به طور خودکار ساعتها را ثبت می کند و کلیه ارتباطات را پیگیری می کند.

با تکمیل وظایف نمایندگان فروش ، نرم افزار CRM آنها را به طور خودکار به گزارشگران و سرپرستان جهت گزارش عملکرد گزارش می دهد.
ویژگی های اتوماسیون گردش کار همچنین می تواند زمان و کار را از کارهای خسته کننده فروش ، مانند پردازش سفارش ، ردیابی سفارش و کنترل موجودی خارج کند.

 

2. سفارشی سازی


هیچ دو کسب و کاری یکسان نیستند ، بنابراین بهترین نرم افزار CRM می تواند نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما را برآورده کند. برخی از راه حل های CRM به شما امکان می دهد که کدام ویژگی را در بسته خود بگنجانید ، و برخی دیگر به شما امکان می دهد تا زمینه های اصلی را تنظیم کنید ، مانند امکاناتی که می توانید زمینه های تماس را اضافه کنید ، داده هایی را که در داشبورد خود نشان داده و گزارش های سفارشی ایجاد کنید. همچنین می توانید با افزونه ها ، افزونه ها و سایر موارد الحاقی سفارشی کنید تا قابلیت های نرم افزار خود را گسترش دهید.

اگر برای انطباق واقعی نرم افزار با کسب و کار خود به سفارشی سازی بیشتری نیاز دارید ، بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزار CRM گزینه های پیشرفته تری را با استفاده از API ارائه می دهند. این به توسعه دهندگان امکان دسترسی به کلیه مشخصات فنی و کدگذاری برای شخصی سازی کامل نرم افزار شما را می دهد. همچنین API به شما امکان می دهد نرم افزار را با راه حل های موجود تجاری که شرکت شما برای ساده سازی فرآیندها استفاده می کند ، ادغام کنید.

 

نرم افزار crm

 

3. خدمات پشتیبانی مشتری


نرم افزار CRM با ارائه خدمات عالی به مشتریان می تواند به شما در جذب و حفظ مشتری کمک کند. به دنبال قابلیت های زیر باشید که به شما امکان می دهد نمایندگان فروش و تیم پشتیبانی مشتری بهترین عملکرد را داشته باشند:

  • دیدی جامع و 360 درجه از مشتری به شما می دهد که از اولین نقطه تماس هر آنچه در مورد مشتری می توان دانست را نشان می دهد.
     
  • به طور خودکار تمام نقاط ارتباطی ، از دستیابی به سرب گرفته تا فروش بسته و سابقه فروش را ردیابی می کند
     
  • تمام حوادث ، بازدید از وب سایت ، سابقه خرید و سایر فعالیت ها را برای مراجعه در آینده و نگه داشتن همه تکرارها در یک صفحه ثبت می کند
     
  • از نام مشتریان برای شخصی سازی کلیه مکاتبات استفاده می کند
     
  • دارای شماره مرجع منحصر به فرد برای هر شماره حساب ، مشتری و شماره راهنما
     
  • تأییدیه سوالات و پیام های مشتریان را به صورت خودکار ارسال می کند تا احساس نادیده گرفته نشوند
     
  • پشتیبانی از الگوهای ایمیل زودرس و اسکریپت های تماس که به رایج ترین سوالات پاسخ می دهند
     
  • برخی از راه حل های CRM می توانند با ادغام برنامه های شخص ثالث مانند پلت فرم پشتیبانی هلپ دسک ، فرم های بازخورد SurveyMonkey و سیستم تلفن تجاری RingCentral ، این کار را حتی ساده تر کنند.

4. گزارش دادن

ارائه گزارشات ویژگی است که نتایج حاصل از تلاش های فروش و بازاریابی شما را با هم جمع می کند و به طور استاندارد با تمام CRM هایی که در مورد آنها تحقیق کرده ایم ارائه می شود. هرچه از این نوع گزارشات بیشتر دسترسی داشته باشید ، بهتر است:

  • تعداد لیدهایی که در مدت زمان مشخص وارد می شوند
     
  • تعداد فروش تولید شده در مدت زمان معینی
     
  • کدام یک از نمایندگی های فروش شما منجر به بسته شدن و تعداد بسته شدن آنها در مدت زمان مشخصی می شود
     
  • تعداد تماس های خروجی در حال انجام است
     
  • اثربخشی ایمیل های شما
     
  • مرحله ای که منجر به تبدیل شما می شود ، به شما کمک می کند فرصت های بسته شدن هدایت را در زمان کوتاه تری شناسایی کنید

 

نکاتی که باید قبل از خرید نرم افزار CRM به آنها توجه کنید

ویژگی های بهترین نرم افزار crm

بهترین نرم افزار CRM چه ویژگی هایی دارد؟

فروش بیشتر در سال ۱۴۰۰ با نرم افزار CRM دانا

نرم افزار CRM رایگان برای استارت آپ ها

با کاربرد های نرم افزار CRM آشنا شوید

معرفی کاربرد های نرم افزار CRM برای شرکت ها و مشاغل خدماتی

، ,های ,نرم ,crm ,افزار ,کند ,نرم افزار ,افزار crm ,می کند ,به شما ,می دهد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


رنگین کمان تخفیفان mojtaba0761-bnd نگاهی اجمالی به لوازم الکتریکی هر چی که بخوای گروه تبلیغاتی دنا هرچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند گروه برنامه نویسی حضرت اباالفضل العباس علیه السلام chakavakpel تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد