چرا باید از نرم افزار CRM استفاده کنیم و بهترین نرم افزار CRM چه کمکی به ما می کند؟ 
کار کردن با مشتری ها می تواند گاهی اوقات بسیار سخت باشد. باید حواستان به همه مشتریان باشد، مشکلاتشان را به درستی تشخیص دهید و به شکل مثبت با آنها ارتباط برقرار کرده و رضایتشان را جلب کنید. اگر مشتری از خدمات شما ناراضی باشد، دیگر به سراغ شما نمی آید حتی اگر محصولات و خدمات شما بهترین کیفیت را داشته باشند. 
 شرکت های بزرگ برای مدیریت مشتریان از بهترین CRM های موجود در بازار استفاده می کنند. این سیستم های هوشمند با دسته بندی و ذخیره اطلاعات مشتری به صورت ساختارمند نقش مهمی در مدیریت ارتباط با مشتری ایفا می کنند.  انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب می تواند نقش موثری در موفقیت سازمان ها داشته باشد. . به همین دلیل در این مطلب به ویژگی هایی که بهترین نرم افزار CRM باید داشته باشد اشاره می کنیم.

1. منظم سازی داده های فروش 


یکی دیگر از ویژگی های بهترین نرم افزار CRM قابلیت منظم سازی و دسته بندی اطلاعات فروش و مشتریان است. پس از این دسته بندی، اطلاعات به صورت بصری به صاحبان کسب و کار نمایش داده می شود، تا بتوانند بر پایه آن تصمیمات مناسب اتخاذ کنند. می توان بر اساس این اطلاعات، KPI های مناسب را سنجید و نقاط ضعف را مشخص کرد.
 


2. ذخیره سازی اطلاعات


برای اینکه بتوان از داده ها استفاده لازم را برد، ابتدا نیاز است آنها را در محلی به شکل مناسب ذخیره کرد. از ویژگی های بهترین CRM این است که اطلاعات را به شکلی ذخیره می کند، که بعد ها بتوان اطلاعات مرتبط را با تقسیم بندی مناسب استخراج کرد. همچنین با تهیه فایل های بکاپ مانع از دست رفتن فایل ها و اطلاعات مهم می شود.

 
3. همگام سازی و به اشتراک گذاری فایل ها 


بهترین نرم افزار CRM به عنوان یک پلتفرم هماهنگ کننده بین سایر برنامه های مورد استفاده شما عمل می کند. به راحتی می توانید این محصول  را با ایمیل، گوگل درایو و صفحات گسترده همگام کنید. با این ویژگی ، می توانید همه کارها را تنها از یک پلتفرم پیگیری کنید.


 
4. داشبورد فروش

 
یکی از مهمترین ویژگی هایی که در بهترین نرم افزار CRM به چشم می خورد، داشبورد های مدیریتی است که گزارشات مختلف فروش را در یک داشبورد قابل ویرایش در اختیار کارشناسان فروش قرار می دهد. 


 
5. مدیریت عملیات فروش


مدیریت عملیات فروش دارای مزایای زیادی برای تیم فروش است. به این ترتیب مدیران قادر به مشاهده این مهم خواهند بود که چه قسمت هایی از تیم به خوبی کار می کنند و کدام قسمت ها نیازمند بهینه سازی هستند. می توانید داده های مربوط به کارشناس فروش و یا هر داده دیگری را رصد کنید و عملکرد کارشناسان فروش را به منظور دسترسی به اهداف مورد نظر مدیریت کنید. اگر با داده های واقعی به سراغ مشکلات بروید، حل کردن آنها آسان تر خواهد شد.
 


6. اتوماسیون بازاریابی 


 
بازاریابی خودکار شما را قادر می کند تا به شکل بهینه و با استراتژی مناسب مشتریانی را انتخاب کنید که احتمال خرید کردنشان بالاتر است. بهترین نرم افزار CRM به شما اجازه می دهد که اتوماسیون بازاریابی برای کمپین های مختلف را خودتان تنظیم کنید.


 
7. ادغام چت در بهترین CRM

 
برای کاربران امروزی هیچ چیز مهمتر از توانایی برقراری ارتباط از طریق چت نیست. با استفاده از یک نرم افزار چت آنلاین مانند دانا چت و ادغام آن با بهترین نرم افزار CRM، می توانید از یک UI واحد، با مشتریان، همکاران و کارمندان خود، ارتباط برقرار کنید.
 


8. ادغام و اتوماسیون مرکز تماس 


یکی از ویژگی های اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، قابلیت استفاده از سایر نرم افزار ها از جمله نرم افزار مرکز تماس در همان محیط نرم افزار است. هرچه بتوانید از سیستم های کمتری استفاده کنید، احتمال بروز خطا و از دست رفتن اطلاعات با ارزش، پایین تر می آید. نرم افزار CRM دانا قابلیت مرکز تماس را در اختیار شما قرار می دهد و نیازی به نرم افزار جانبی برای مدیریت آن نخواهید داشت.


9. اتوماسیون خدمات مشتری 


نرم افزارهایی که امکان طراحی پورتال و صفحات خدمات مشتری را ارائه میکنند انتخاب بهتری هستند.امکانات خدمات مشتریان مانند صفحه سوالات رایج، چت بات ها و پاسخگویی از طریق ایمیل به سرعت در حال حرکت به سمت خودکار شدن و هوش مصنوعی هستند.
 


10. نسخه ابری یا محلی؟ 


نرم افزار های CRM در قالب های متنوعی ارائه می شوند - تحت وب یا SaaS، سی آر ام آنلاین و یا محلی. نرم افزار های CRM محلی با شبکه ای گسترده از سخت افزار و نرم افزار و قابلیت شخصی سازی بالا برای فعال شدن و ذخیره اطلاعات به لایسنس نیاز دارند. نرم افزار های CRM ابری در یک سرور ریموت قرار گرفته اند و وظیفه به روز رسانی نرم افزار، تمهیدات امنیتی، تعویض قطعات و تهیه بکاپ در آنها به عهده فروشنده خدمات است. برای هر دوی آنها می توان به نکات منفی و مثبتی اشاره کرد که قبل از انتخاب باید حتما مد نظر قرار داده شوند.
 

نکاتی که باید قبل از خرید نرم افزار CRM به آنها توجه کنید

ویژگی های بهترین نرم افزار crm

بهترین نرم افزار CRM چه ویژگی هایی دارد؟

فروش بیشتر در سال ۱۴۰۰ با نرم افزار CRM دانا

نرم افزار CRM رایگان برای استارت آپ ها

با کاربرد های نرم افزار CRM آشنا شوید

معرفی کاربرد های نرم افزار CRM برای شرکت ها و مشاغل خدماتی

نرم ,افزار ,های ,crm ,اطلاعات ,ها ,نرم افزار ,افزار crm ,بهترین نرم ,می توانید ,می کنند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


ناب فایلز abnenofe خبرنامه اختصاصی معماری و سازه ایران و جهان اسلام ، آسان ترين دين . seyed ahmadi وبلاگ تخصصی محسن مانشتی Mark آموزش بورس ، پکیج آموزشی بورس اموزش هک وامنیت - hacker-news محال وابسته harmonibarancg