اما مزایای استفاده از
کسب و کارها در سال 1400 برای افزایش فروش خود سه راه اصلی پیش رو دارند:
1.افزایش تعداد افرادی که محصولات یا خدمات را خریداری می کنند
2.افزایش ارزش هر سفارش خرید
3.افزایش تعداد خرید ها
اکثر کسب و کارها برای افزایش میزان فروش خود تنها روی مورد اول، یعنی افزایش تعداد خریداران تمرکز کرده و تیم های بازاریابی برای دستیابی به مشتریان جدید، از روش های مختلفی مانند بازاریابی محتوا، بهینه سازی SEO و تبلیغات بنری و الگوهای ایمیلی برای مشتری یابی و تماس سرد استفاده می کنند.
البته تلاش برای افزایش تعداد خریداران هیچ ایرادی ندارد، اما این پرهزینه ترین و دشوار ترین روش برای افزایش فروش است. در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می توانید با استفاده از داده های مربوط به مشتریان در نرم افزار CRM دانا، با افزایش ارزش هر سفارش خرید و همچنین افزایش تعداد خریدها در سال 1400 فروش بیشتری داشته باشید.
نرم افزار CRM دانا و افزایش ارزش سفارش
بدیهی است که با افزایش ارزش سفارش های خرید در مقایسه با متوسط ارزش سفارش ها، می توانید فروش بهتری داشته باشید. در همین راستا استفاده از نرم افزار CRM دانا برای کسب و کار شما فرصت بیش فروشی یا upsell را فراهم خواهد کرد.
بیش فروشی در لحظه با نرم افزار CRM دانا
در واقع بهترین راه بیش فروشی، فروش محصولات و خدماتی است که با محصول اصلی همخوانی دارند و یا به نحوی مکمل این محصول تلقی می شوند. به عنوان مثال اگر شما یک جفت کفش به مشتری می فروشید، می توانید به عنوان یک محصول مکمل، خرید واکس مناسب برای کفش را نیز به مشتری پیشنهاد دهید. این یک مثال ساده در مورد بیش فروشی در لحظه است.
با استفاده از نرم افزار CRM دانا، با در اختیار داشتن داده های لازم در مورد تاریخچه خرید مشتری، می توانید برای بیش فروشی به او پیشنهادهای مناسبی ارائه دهید. می توانید مشتری را به خرید محصولات مشابه یا مکمل دعوت کنید و یا محصولی که طبق اطلاعات موجود در نرم افزار CRM دانا، مشتری احتمالا به آن علاقه مند است را به او پیشنهاد کنید.
بیش فروشی در آینده با نرم افزار CRM دانا
یک راه دیگر برای افزایش ارزش سفارش با استفاده از نرم افزار CRM دانا، بیش فروشی به مشتری پس از گذشت مدتی از انجام خرید اولیه است.
در واقع در این روش بیش فروشی، به جای فروش محصولات یا خدمات مکمل به مشتری؛ بیشتر برای فروش محصولات یا خدمات جایگزین تلاش می کنید. همچنین تفاوت آن با افزایش تعداد دفعات خرید در این است که به جای تلاش برای فروش مجدد محصول اولیه، تلاش می کنید تا نسخه بهتر یا به روز رسانی شده محصول خود را به فروش برسانید.
با استفاده از
به عنوان مثال یک کسب و کار فروش شامپو، می داند که پس از گذشت دو ماه، مشتری دوباره یه این محصول نیاز خواهد داشت. به این ترتیب، این کسب و کار با استفاده از اطلاعات و قابلیت های موجود در نرم افزار CRM دانا می تواند در زمان مناسب به مشتری پیشنهاد خرید شامپو به همراه نرم کننده مناسب برای شامپو را ارائه کند.
افزایش تعداد خرید با نرم افزار CRM دانا
یکی دیگر از راه های افزایش میزان فروش، افزایش تعداد دفعات خرید یک مشتری است. در این راهکار، ارتباط با مشتری نقش اساسی را ایفا می کند. هر چه میزان و کیفیت این ارتباط با مشتری پایین تر باشد، احتمال تکرار خرید توسط مشتری هم کاهش پیدا خواهد کرد. این
ایمیل مارکتینگ و ارائه پیشنهادات ویژه
یکی از بهترین راه های افزایش دفعات خرید مشتریان، استفاده از ایمیل مارکتینگ برای ارسال پیشنهادات خرید ویژه است. با استفاده از
در حالیکه نرم افزار CRM دانا یک راه حل قدرتمند برای پیگیری و فروش به سرنخ های جدید است، باید توجه داشته باشید که فروش به مشتری های فعلی در مقایسه با فروش به مشتریان جدید آسان تر و کم هزینه تر است. این افراد با محصولات شما آشنایی داشته و در صورت رضایت از کیفیت آنها، به کسب و کار شما اعتماد دارند. با توجه به شرایط دشوار پیش رو، برای افزایش فروش در سال 1400 می توانید با استفاده بهینه از نرم افزار CRM دانا، هزینه های بازایابی خود را کاهش و میزان فروشتان را افزایش دهید.
نکاتی که باید قبل از خرید نرم افزار CRM به آنها توجه کنید
ویژگی های بهترین نرم افزار crm
بهترین نرم افزار CRM چه ویژگی هایی دارد؟
فروش بیشتر در سال ۱۴۰۰ با نرم افزار CRM دانا
نرم افزار CRM رایگان برای استارت آپ ها
افزایش ,نرم ,مشتری ,های ,استفاده ,افزار crm دانا ,استفاده از ,با استفاده ,افزایش تعداد ,نرم افزار crm دانا ,کسب و ,افزایش تعداد دفعات ,افزایش تعداد خریداران
درباره این سایت